Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Robotizace nýtovacích procesů
Tomeček, Radim ; Parák, Roman (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, tvorbou 3D modelu a simulací robotizovaného nýtovacího pracoviště. Cílem je vytvořit pohyblivý 3D model tohoto pracoviště včetně simulace procesu nýtování a manipulačních operací. První rešeršní část se dělí na dvé hlavní témata, a to nýtování a robotizace. V dalších částech se práce zabývá návrhem, tvorbou a simulací tohoto modelu pomocí programu Process Simulate od Siemens.
Návrh lisovacích přípravků na manifoldové sestavy kondenzátoru automobilové klimatizace
Juriga, Jakub ; Pavlík, Jan (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem lisovacích přípravků na manifoldové sestavy kondenzátoru automobilové klimatizace. Problém současného montážního procesu je jeho neefektivita. Poloautomatizovaná montáž pomocí lisovacích pneumatických přípravků tento problém eliminuje. V teoretické části jsou popsané komponenty klimatizace, současný stav montáže a výpočtový základ lisování. V praktické části byla provedena zkouška lisovací síly. Na základě této zkoušky byl proveden konstrukční návrh čtyř pneumatických, lisovacích přípravků. Závěrem práce bylo hodnocení celého projektu
Metody zhotovování závitů v ocelových tenkostěnných součástech.
Rybář, Pavel ; Sedlák, Josef (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2307 předkládá návrh technologie výroby vnitřních závitů v tenkostěnné součásti. Volba technologie se provede na základě vyhodnocení tří základních metod. Navařením matic, nýtováním matic a termálním tvářením. Na základě literární studie problematiky zhotovování vnitřních závitů bylo navrženo nejvhodnější využití jednotlivých metod v praxi. Pro každou technologii je typická volba nástrojů a montážních zařízení použitelných pouze pro daný typ výroby. Materiál spojovacích prvků lze volit podle materiálu součásti, pevnost závitu dle volby konstrukce a konstruktéra. Pro výběr vhodné varianty existují technické listy spojovacích prvků a popis mechanických vlastností závitu.
Ekonomický přínos nýtování ve výrobě lehkých letadel
Fridrich, Jan ; Jílek, Jan (oponent) ; Podaný, Kamil (vedoucí práce)
Práce řeší porovnání konvenční technologie nýtování s nýtováním, které využívá pro přípravu polotovaru technologii dírka na dírku na malém celokovovém ultralehkém letadle, konkrétně na křidélku. Porovnání bylo provedeno na ultralehkých letadlech EV-97 Eurostar SLW (konvenční technologie nýtování) a Alto NG (technologie H2H). Z porovnání obou metod vyplynulo, že časová úspora u technologie H2H je 32,612 min (50 %) a nákladová cena je o 600 Kč levnější oproti konvenční technologii, která je ale jednodušší na výrobu polotovaru.
Robotizace nýtovacích procesů
Tomeček, Radim ; Parák, Roman (oponent) ; Simeonov, Simeon (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, tvorbou 3D modelu a simulací robotizovaného nýtovacího pracoviště. Cílem je vytvořit pohyblivý 3D model tohoto pracoviště včetně simulace procesu nýtování a manipulačních operací. První rešeršní část se dělí na dvé hlavní témata, a to nýtování a robotizace. V dalších částech se práce zabývá návrhem, tvorbou a simulací tohoto modelu pomocí programu Process Simulate od Siemens.
Návrh lisovacích přípravků na manifoldové sestavy kondenzátoru automobilové klimatizace
Juriga, Jakub ; Pavlík, Jan (oponent) ; Knoflíček, Radek (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem lisovacích přípravků na manifoldové sestavy kondenzátoru automobilové klimatizace. Problém současného montážního procesu je jeho neefektivita. Poloautomatizovaná montáž pomocí lisovacích pneumatických přípravků tento problém eliminuje. V teoretické části jsou popsané komponenty klimatizace, současný stav montáže a výpočtový základ lisování. V praktické části byla provedena zkouška lisovací síly. Na základě této zkoušky byl proveden konstrukční návrh čtyř pneumatických, lisovacích přípravků. Závěrem práce bylo hodnocení celého projektu
Analysis of High Speed Squirrel Cage Induction Motor With Influence of Riveting
Klíma, J.
This paper deals with analyzing of high speed squirrel cage induction motor and the influence of riveting stator stack. The model of high speed induction motor was made in ANSYS Maxwell software in accordance with provided design documentation. Test bench was used to experimentally verify the results. The difference between measurement and simulation are explored. Distribution of the losses and its individual portion are discussed at the end. Stator sheets are riveted and influence of rivets will be subject of the interest.
Metody zhotovování závitů v ocelových tenkostěnných součástech.
Rybář, Pavel ; Sedlák, Josef (oponent) ; Kalivoda, Milan (vedoucí práce)
Projekt vypracovaný v rámci bakalářského studia oboru 2307 předkládá návrh technologie výroby vnitřních závitů v tenkostěnné součásti. Volba technologie se provede na základě vyhodnocení tří základních metod. Navařením matic, nýtováním matic a termálním tvářením. Na základě literární studie problematiky zhotovování vnitřních závitů bylo navrženo nejvhodnější využití jednotlivých metod v praxi. Pro každou technologii je typická volba nástrojů a montážních zařízení použitelných pouze pro daný typ výroby. Materiál spojovacích prvků lze volit podle materiálu součásti, pevnost závitu dle volby konstrukce a konstruktéra. Pro výběr vhodné varianty existují technické listy spojovacích prvků a popis mechanických vlastností závitu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.